Back to school

 
Jag igår när vi firade min lillebror som fyllde åtta år förra veckan. Men jag såg typ likadan ut idag, för det brukar man göra. PhotoBooth var min bästis igår då jag inte orkade pilla med minneskort och kamera. 
 
I dag var det tillbaks till skolan som gällde. Det var inte lite segt att försöka komma upp ur sängen i morse, och inte minst en utmaning att inte kasta väckarklockan i väggen och somna om. Lyckligtvis har vi ganska lugna måndagar och efter skolan sushidejtade jag med Emelie. 
 
Nu sitter jag och mumsar på choklad och förbereder mig mentalt för en kväll med plugg. Jag har lagt upp en liten plan för hur min vecka ska se ut, och förhoppningsvis är det mesta undanröjt till helgen. Då ska jag nämligen hänga med en gammal bästis, fira Lisas artonårsdag, spela match och förhoppningsvis börja på en ny bloggdesign i hopp om lite ny blogginspiration. 
 
Vad gör ni idag? 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback