Och så var det roliga slut



Mobilbilder från julafton. Glömde kameran hemma tyvärr. 
 
Hoppas ni haft en fin jul! Min har varit ganska lugn och skön faktiskt. Inget flängande fram och tillbaka. Vår julafton spenderades som sagt hos kusinerna, och det var otroligt mysigt. Jag och min bror kom fram mitt under Kalle Anka så vi bänkade oss framför det och när det var slut väntade vi på tomten. Därefter väntade massvis av julmat, godis och lite senare julklappslek och musikquiz ( som mitt lag vann!! ).
 
På juldagen låg jag mest hemma och tog det lugnt, kollade på film och mumsade på choklad. I går däremot var det dags för andra julfirandet hos farmor och farfar. Sedvanligt åt vi lutfisk med potatis, ärtor och massor av vit sås. SÅ gott! Äggost efter det och sedan lite julklappsöppning igen. Otroligt bra jul! ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback