Finally

 
I dag dansar jag omkring med julgranskulor i öronen och ett leende på läpparna. I morse hade vi julavslutning med avslutning på Brewhouse för lite julsånger av musikklasserna samt lite tal och presentutdelning av rektorerna. Jag kan inte riktigt ta jullov än, då jag har en besöksrapport som måste skrivas och skickas in senast i kväll. Den ska jag sätta mig med nu, så att jag kan koppla av sedan. 
 
Resten av kvällen bjuder på lugn. Det blir middag hemma och jag ska förbi storebrors nya lägenhet. Kanske hinner jag med lite simsspelande också, för det var otroligt länge sedan. Vad ska ni göra i kväll? ♥

Kommentarer
Fröken.A

Njut av julledigheten nu!! :)

Svar: Absolut! :)
Elin

2014-12-20 @ 07:04:52
URL: http://www.hotmail.com
emma

du är så himla fin mitt hjärta! <3<3

Svar: Duuu med hjärtis! <3
Elin

2014-12-20 @ 12:07:40
URL: http://eemmasfoto.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback