En lista om tre

Tre egenskaper jag har
· Jag är snäll. Oftast. Tror (hoppas) jag. 
· Bra lyssnare. 
· Sympatisk.
 
Tre saker jag gillar
· Mjölkchoklad. Typ alla sorter.
· Att dricka te med mjölk och honung ur gigantiska koppar. 
· Bra böcker.
 
 
Tre saker jag inte gillar
· Att känna att man inte hör hemma i en grupp med människor. 
· När man måste lämna sängens trygga och varma (!!!!) vrå. 
· Vind kombinerat med regn.
 
Tre måsten i mitt skafferi
· TE! Allra helst Lipton's Lemon eller Peach Mango. 
· Honung. För att komplettera tekoppen. 
· Majskorn på burk. 
 
 
Tre beteenden jag hatar
· "Jag-måste-spela-tuff-och-cool-inför-dessa-människor-så-att-de-tycker-om-mig". 
· När man låtsas att man är korkad för att undvika "nördstämpeln". 
· När människor förvrider sanningen eller helt enkelt hittar på saker om sitt liv för att få det att verka bättre inför andra. 
 
Tre saker jag avundas
· Folk som aldrig fryser. 
· De som inte har några problem med att redovisa eller prata inför en grupp. 
· Människor som rent allmänt har lätt för att lära sig, och bli bra, på nya saker fort. 
 
 
Tre märkliga ting
· Att jag i bland hävdar att jag är bäst i världen för att sedan tycka att jag är sämst.
· Att alla dokument och andra tekniska texter jag skriver måste se estetiskt bra ut och alla rubriker och all brödtext måste vara enligt samma mall, i samma font, storlek och med lika långt mellanrum osv. #tvångstankar
· Min sjuka förmåga att komma ihåg gamla låttexter jag inte hört på flera år. 
 
Tre saker jag drömmer om
· Studenten. 
· Att få flytta hemifrån till en fin lägenhet, och ha obegränsat med pengar för att göra om den och köpa allt inredning och alla fina prylar jag vill. 
· Dagen jag inser vad jag verkligen vill arbeta med. 
 
Listan lånades från Atilio.blogg.se.

Kommentarer
Anna

Fina "lilla" Elin.
Du har så fantastiskt många bra egenskaper som gör dig till en så bra tjej! Här är bara några :-)
-Du är omtänksam
-Empatisk
-Eftertänksam, fattar inga förhastade beslut.(såna behövs det massor av som hejdar alla "bulldozers")
-Ansvarskännande. Man kan alltid lita på dig!
-Duktig på allt som har med färg och form att göra

Sedan har alla människor sidor som man behöver träna mer på, men det viktigaste. Fokusera på allt som du är bra på i stället för det du är mindre bra på!! Kramis/Anna

2014-12-19 @ 08:00:19

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback