Back to the 90's

 
Skolan har börjat, handbollsträningarna är igång igen och dagarna då man klär sig alldeles för varmt för att det är svinkallt på morgonen är här! Trots först- och sistnämnda är jag glad. Bland annat för min fiiiina tattoo choker som införskaffades idag. Men också för att jag nu äntligen är igång med en ny bloggdesign så att jag förhoppningsvis får tillbaka lusten för bild- och textdelandet som bloggandet innebär. Jag har massvis av hemligheter på lur för er, nästan hela sommaren ju! Vilket, förutom att vara väldigt tryggt, ger mig lite ångest. Vart sjutton ska jag börja någonstans? Alla bilder är inlagda på datorn, utspridda och utan ordning. Så ni får ha lite tålamod med mig, för även om jag nu är redo att komma igång igen så är jag trots allt inne på sista gymnasieåret, övningskör för fullt, planerar att skaffa mig en deltidsjobb och ska mitt i allt försöka leva lite också! 
 
Hoppas ni mår fint, vi hörs snart igen! 

Kommentarer
emma

du är så himla fin hjärtat! <3

2014-08-28 @ 16:09:30
URL: http://eemmasfoto.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback