Trodde det var onsdag

I dag har jag varit glad och pigg, trots att jag levt på max fyra timmar sömn i natt. Mystiskt..
 
Och så helt plötsligt var vi inne i april. Har ni blivit lurade i dag? Jag har faktiskt inte blivit det, och inte har jag lurat någon heller. Dåligt.. 
 
Trodde av någon outgrundlig anledning att det var onsdag när jag skulle skriva rubriken, trots att jag och Jonas lyckligt konstaterade att vi överlevt den värsta dagen när vi lämnade skolan idag. Det var väl önsketänkande antar jag, längtar ju så fruktansvärt till helgen. *bara två dagar kvar* Vad längtar ni till? 
 
Hörrni förresten, vad gillar ni min nya kategori Nagelinspiration? Varje tisdagmorgon kommer ni få en ny bild att bli inspirerade av, och snart dyker ännu en liten nyhet upp, så pepp!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback