Nytt lack - NP45

Märket Nordic Cap of Sweden har börjat sälja sina produkter på allt fler butiker, och jag har sett dem i bland annat på Willy:s. Jag har själv förbjudit mig att köpa massa onödiga prylar det senaste då jag har en ganska tajt budget, men i måndags köpte Erik det här till mig. Det kostar ju endast 10:-, men det var en trevlig present ändå. 
Jag har ett par lack från märket innan, men nu blev alltså samlingen utökad med färgen #NP45. Jag har swatchat den till er nu, det kommer upp bilder i veckan.
 
Swatching är förövrigt en ny grej som jag tänkt börja med här på bloggen. Det innebär kort och gott att jag visar upp alla mina lack, ett i taget, så att ni får en liten inblick i hur de ser ut på. Ni kommer kunna hitta alla min swatches i kategorin med samma namn. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback