Kusinmys på sista dagen

Förra året, då min kusin konfirmerades.
 
Sista dagen på lovet och den har varit fruktansvärt bra, trots att jag väcktes tjugo minuter innan jag skulle bli upphämtad av min bror. I väg till mina kusiner i Kungsbacka för brunch och mys, och det visade sig bli en av de bästa dagarna på hela lovet. Så förbannat bra! ♥
 
Jag är hemma igen sen ungefär en timme tillbaka och borde egentligen plugga lite matte, men jag inte riktigt förmå mig till att ta fram böckerna. Vill ju bara njuta av de sista timmarna av frihet innan skola tidigt imon bitti och istället läsa en bra bok, lyssna på härlig musik och måla naglarna. Känner jag mig själv rätt slutar det så, plus lite övningskörning. Helt okej. Vad har ni gjort i dag? ♥
 
ps: Vad gillar ni nya designen och headern? Det var det jag roade mig hela natten med, det var visst inte så dumt att vända på dygnet ialla fall.. 

Kommentarer
emma

jättefint vännen <33

2014-04-21 @ 18:03:25
URL: http://eemmasfoto.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback