Punky pink

 
nr 35 pink punk Lumene / NP07 Nordic Cap of Sweden / party of five glitters Wet N' Wild / nr 314 BeYu' / nr 104 Depend / SPA10 silver glitter Kiss Nail Art 
 
Blev så himla inspirerad häromveckan, helt utan anledning, och fixade de här. Och jag blev riktigt nöjd med resultatet. Gradienten blev otroligt lyckad, med övergången från rosa till orange. Riktiga sommarnaglar, och jag kommer antagligen göra den igen. 
De svarta naglarna bryter av lite, och även de blev jag nöjd med. Jag älskar kombon svart, grå och silver. Gillar ni?

Kommentarer
Therese

Ser avancerat ut. Hur har du lärt dig detta? Jättefint!

2013-09-01 @ 22:38:15
URL: http://sailorswife.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback