Helgmys

Två mobilbilder från helgen. Jag i fredags samt min pöjk och jag igår. 
 
Det är en ofantligt trött och hungrig Elin som nu sitter uppkurad i sängen i väntan på middag. Runt tretiden var jag hemma, och slängde mig i ett varmt skumbad direkt - och somnade! Hahah, jag förstår verkligen inte hur jag kunde göra det, men det gjorde jag i alla fall. 

Sedan dess har jag suttit i min säng, druckit te, lyssnat på härlig musik och försöker nu läsa i kapp alla blogginlägg jag missat under helgen. Snart väntar middag och därefter ska jag fixa mina naglar samt kika på några avsnitt av Teen Wolf eller någon film. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback