Helgäventyr

Veckans lediga fredag började med tidig uppstigning i ett försök att få så mycket som möjligt gjort idag. Lite frukost åts samtidigt som jag kladdade ner vad som behövdes göras under dagen, och strax därefter var jag igång. 
 
Jag har packat, både upp och ner, och städat undan lite på rummet. Några tidsinställda blogginlägg har fixats, så att helgens äventyr inte gör att det börjar eka tomt här. Håkan Hellström och gamla godingar av Magnus Uggla har dunkats på högsta volym hela dagen och jag har lagat lunch i form av en god kycklinggryta, som råkade bli så stark att hela tungan samt läppar brann efteråt. 
 
Just nu är jag alldeles nyutkliven från duschen, och håller på fixa i ordning mig då jag lämnar huset för helgen om ungefär en halvtimme. Jag kommer hem igen på söndag eftermiddag, och då uppdaterar jag mer om vad som hänt om ni skulle vara intresserade. Ha en fin helg! ♥

Kommentarer
Alice

Jätte fin blogg! Ha en skön helg :)

2013-09-20 @ 20:53:52
URL: http://alicehektor.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback