Söndagsångest

min gura och jag. 

Om den här dagen har fört med sig något som kan räknas som duktigt? nja, tror inte det faktiskt. Erik och jag vaknade ovanligt sent och åt frukost tillsammans framför en repris av Körslaget innan han blev upphämtad av sin pappa. Jag fastnade framför teven ett tag och har sedan dess endast fixat lite på mitt rum och hängt framför datorn samt klinkat lite på gitarren. 
 
Jag hade tänkt vara produktiv idag, men min kropp vägrar liksom. Ska läsa lite läxa nu och sen kanske släpa mig ut på en liten fotopromenad ifall det fina vädret håller i sig. 

Kommentarer
LITZIUMWORLD / alternativ norrländska

det är jobbigt med den där söndagsångesten alltså.. men vi får kämpa :)

~Bat kisses ^V^

2013-10-06 @ 20:24:08
URL: http://litziumworld.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback