Söndag

 
Och så var helgen slut igen.. Den här söndagen har sprungit förbi alldeles för snabbt. Gårdagen var sjukt rolig och knasig, och efter lite för lite sömn och god frukost tog jag bussen hem. Blev ombedd att dammsuga, vilket genomfördes halvsovandes. Var tvungen att ta en halvtimmes powernap innan jag fixade i ordning mig för ännu ett kalas för min käre broder, nu dock med mammas sida av släkten. Så himla mysigt att träffa dem igen.
 
Nu har jag sminkat av mig och krypit i favoritmyskläderna och ska ta tag i lite plugg innan jag somnar. I morgon väntar en lång skoldag, samt ett besök hos tandläkaren. 
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback