Lugn fredag

 
Jag är trots allt uppe hyfsat tidigt så här på min lediga fredag. Antagligen på grund av min läkartid klockan tio i morse, hehe.. Nu är i alla fall stygnen från borttagningen av leverfläcken i min nacke borttagna, och de närmsta tre-sex månaderna ska jag tejpa det för att få ett snyggt ärr. 
 
Hur som helst, resten av min lediga fredag ska jag försöka spendera med lite pluggande och förhoppningsvis några avsnitt av Teen Wolf. Har inte haft tid med det de senaste dagarna. Senare drar jag antagligen hem till min pojk för lite fredagsmys. Nu ska jag fixa lite te eller varm choklad och ta tag i svenskaplugg. Hoppas ni får en fin fredag. 

Kommentarer
Alice

Jätte fint hår du har!

2013-10-18 @ 17:22:08
URL: http://alicelindstrom.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback