Onsdagsshopping

Jag idag, i topp från Cubus. 
 
Efter en lång, men rolig dag i skolan åkte jag in till stan en sväng för att möta upp Erik och hans kompisar. Han behövde smakråd så jag hjälpte honom shoppa lite.
Vi tog även ett litet besök inne på favvobutiken Glitter, där jag helt plötsligt blev ägare till massa nya smycken. Erik insåg att han inte gett mig någon födelsedagspresent, då jag var bortrest etc, så fick jag välja ut mina favoriter som han köpte till mig. Åh, pojken min! ♥ Två månader för sent, men äsch då.. 
 
Köpte dessutom en födelsedagspresent till min kära storebror som fyller 22 på söndag! ♥
 

Kommentarer
Karina

Åh finis!!

2013-10-03 @ 00:41:59
URL: http://fames.se/karinahidalgo

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback