Ännu en måndag

Från förra gången vi satt i inspelningsrummet. 
 
Idag har jag gjort något riktigt roligt. Emelie och jag låste in oss i skolans inspelningsrum med en mic och spelade in massor av knasigheter på filmlektionen igen. Imorgon ska vi filma det allra sista till vår film och sen klippa klart. 
Förutom detta har jag varit på vårdcentralen och tagit bort en leverfläck som alltid varit i vägen. Jag var såå nervös innan, men det gick jättebra och nu är den borta!  
 
Jag skulle egentligen behöva plugga lite nu, men jag är supertrött efter bedövningen och har lite huvudvärk så jag ska bara kika färdigt på ett avsnitt av Teen Wolf och sen läsa Skattkammarön. Sen blir det sova för min del. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback