Purple Crush

NP06 Nordic Cap of Sweden / Purple Crush IsaDora Sugar Crush / 058 Depend / Jo Is In The House H&M / Svart Kiss Nail Art
 
Jag har helt glömt bort att visa den här stylingen jag gjorde förra veckan. Den är lite skev, men det noterade man inte lika lätt i verkligheten. Jag har riktigt svårt att måla raka linjer, trots den smala penseln till Kiss nagellack. 
 
Hur som helst älskar jag färgkombinationen, och allra främst IsaDoras Sugar Crush-lack. Det kan nog vara en av mina absoluta favoriter just nu. Ovan det ljuslila lacket använde jag ett glitterlack för att få lite mer texturkänsla då det inte innehåller så stort glitter. Nöjd!

Kommentarer
LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

snyggt ju! önskar att jag kunde bry mig om mina naglar lite mer.. :)

~Bat kisses ^V^

2013-11-23 @ 19:18:27
URL: http://litziumworld.blogg.se
Rebecka - bloggar om skönhet och vardag

Så fina!! :)

2013-11-24 @ 19:31:38
URL: http://citrusljus.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback