Familjetrippen (We're the Millers)

I fredags var jag ju på bio tillsammans med min bror och pappa, och då såg vi Familjetrippen (orginaltitel; We're the Millers). 
 
Filmen handlar om knarklangaren David Clark, som efter att ha blivit rånad får problem med sin chef Brad Gurdlinger. Brad skickar då iväg David till Brasilien för att hämta hem flera ton marijuana. David inser snart att han måste ha en bättre förklädnad än sitt vanliga jag; en vanlig familj på semester drar nog klart mindre uppmärksamhet till sig. Han letar nu rätt på en fru, sin strippande granne Rose, en son, den idiotiska artonåringen Kenny och en dotter, den förrymda tonåringen Casey. 
 
Det är en riktigt rolig film, som har min typ av humör, och är på gränsen till för mycket. Jag skrattade hur mycket som helst, och trots att den var ganska förutsägbar, så rekommenderar jag den definitivt till dem som älskar typiska amerikanska komedier. 

Kommentarer
EMMAWHO

Måste se den :)

Svar: Gör det, den var jättebra! :)
Elin

2013-11-05 @ 21:33:26
URL: http://emmawho.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback