Långhelg

Jag och min kära broder på kusinvitamins konfirmation i söndags. ♥
 
Vad skönt med långhelg, det här ska jag njuta av! Gårdagen spenderades i stan en sväng med bästis och en mysig lunch på espresso house innan jag for in till skolan för muntligt nationellt prov i matematik, som faktiskt kändes ganska bra!
Efteråt blev det en blöt promenad upp fram och tillbaka från lillebrors skola och sedan mysstund framför två filmer ihopkrupen under en filt med lillen. ♥
 
Idag har jag inte fått så mycket nytta gjort, än så länge. Har hunnit dammsuga halva huset och städat undan lite på mitt rum. Ska ta tag i lite pyssel, redigering av de sista bilderna från i söndag och börja med en ny design till bloggen! Vad ska ni hitta på idag? ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback