Påsklov och leenden

Äntligen ett välbehövt påsklov! Det ska bli så härligt med lite ledighet igen! 
Jag ska dock passa på att jobba vidare med mina historiearbeten så att de blir klara så snart som möjligt! Det ska jag dock inte göra idag! 
 
Har passat på att bara ta det lugnt idag, så här efter sista skoldagen innan lovet. Har kollat runt lite på nätshopar, fotat, lekt i photoshop, käkat god middag, vilat och tidsinställt lite blogginlägg.

Fick ni också påsklov idag? Berätta! ♥
Här ovan; ett par bilder från idag!

Kommentarer
emelie borglin

Elin jag fick också påsklov igår!!!!
Och hallååååå ditt läppstift är helt underbart på dessa bilderna, du är underbar på dessa bilderna... Lägg ner!!!!

Svar: åh, va coolt att vi båda fick igår! :o
Du är underbar pluttan, så lägg ner själv! :*
Elin

2013-03-29 @ 10:51:54
URL: http://nattstad.se/emelieborglin

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback