Testade på GelLack

När jag besökte storebror i måndags passade jag även på att testa hans flickväns Depend GelLack som jag skrev om för några veckor sen. 
 
Det var inte alls svårt, och jag är riktigt nöjd med resultatet. Färgen är lite knepig att fånga på färg, men den är ljus med något som man kanske skulle kunna kalla holografiskt skimmer i lila. 
Själva processen var riktigt rolig, och som sagt inte särskilt svår. Och jag, med det dåliga tålamodet jag har, gillar ju att man slipper långa torktider. 
 
Om ett par veckor ska jag tillbaka till brodern min för att ta bort det ordentligt, och därefter ska jag överväga att köpa mig ett eget set. 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback