Myskväll

 
Fredag. I vanliga fall, det vill säga om jag inte haft lov, hade jag sagt äntligen. Det stämmer väl fortfarande egentligen, men inte lika mycket. Tacka vet jag sommarlov! 
 
Kvällen har spenderats hos mamma, med god mat och jordgubbsefterrätt. Mormor och morfar var här, så då fick vi festa till det lite. När de sedan åkt hem parkerade vi oss i soffan och kollade på Små citroner gula. Riktigt mysig och rolig faktiskt. Jag älskar den typen av filmer. 
 
Nu ska jag antagligen sätta på en till film och mysa lite själv innan jag lägger mig. Har ingenting att skynda upp till imorgon så jag ska antagligen ta sovmorgon, käka god frukost, dra ut och springa, ta en långdusch och bara ta det lugnt innan jag ska möta upp min pojke på Centralstationen. Låter som en perfekt dag! 
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback