sena julklappar

örhängen - jihaan ♥

nagellack - nyat ♥
nagellack - nimarta ♥
armband med Fab 5 - sanna ♥ / armband med berlocker - jag 
 
I fredags hängde vi hela gänget, Fab 5 som vi kallar oss, hemma hos jojo och firade en sen "mini-jul" tillsammans! Vi har inte träffats allihop sen september, så det var verkligen på tiden! Vi käkade lite tacos, lyssnade på musik, snackade skit och bytte julklappar. 
 
Armbanden med berlockerna var min present till tjejerna, och även mitt hemliga projekt jag pysslat på med ett tag. Det kommer ett inlägg med mer info om dem om en stund, håll ut en stund bara! 
 
Jag är så glad som har mina fina bästisar, som alltid får mig att må så otroligt bra! Inga ord kan beskriva våran vänskap, den är helt fantastisk! Om ni läser det här - jag älskar er! 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback