Söndagstrött

Hej alla nattugglor! 
Det är inte särskilt sent än, men lite sent för ett inlägg. Jag ville bara kika in en snabbis och uppdatera er lite om min helg. 
 
Fredagkvällen var hellugn, med god mat och film hos pappa. Fixade naglarna lite och försökte få någon kontakt med bästisarna som flög till London under kvällen.
 
Lördagsmorgonen spenderades, som ni fick läsa, ute på stan tillsammans med pappa och hans sambo i jakt på tapeter till mitt nya rum. 
 
lördagskvällen hängde jag hos mina "styvkusiner", för att fira två av dem. 
 
Idaghar jag spelat match och hängt hemma tillsammans lite småpyssel i form av skoputsning och städning av mitt rum. Nu är jag på väg i säng. Jag har sovmorgon i morse, men det har varit lite för lite sömn i helgen och nu väntar ännu en lång vecka i skolan. 
 
Vi hörs imorgon! ♥
 
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback