Mellandagsshopping

Hör inte hit egentligen. Tagen på julafton.  
 
Den här dagen har inte varit särskilt produktiv, bland annat på grund av att jag inte vaknade förrän vid ett. Då kikade jag färdigt på säsong åtta av How I met your mother, och vid fyra drog jag iväg till Allum för lite shopping på mellandagsrean. Jag fick faktiskt köpt lite småprylar, himla trevligt. Använde mig av ett presentkort jag fick förra julen. Har knappt använt det, men nu är det helt slut på pengar. 
 
Nu sitter jag framför teven med resten av familjen, men strax ska jag ner och klippa mitt hår, hihi. Resten av kvällen blir det simsspelande. Vad gör ni ikväll? ♥

Kommentarer
emma

sv: hahaha jag vet, i love them :D
vilken mysig kväll, själv spenderade jag hela kvällen hos en kompis, saknar dig finis..

2013-12-28 @ 12:01:20
URL: http://eemmasfoto.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback