fullt

Tisdag och jag försöker förbereda mig mentalt för en dag full med äventyr. Vi kan börja lite lätt med skoldag från tio över åtta till tjugo över fyra, följt av ett nervpirrande utvecklingssamtal. Därefter blir det hem för lite snabb middag och därefter en sväng förbi småscouternas lilla "nobelmiddag", dagen till ära. Kvällen avslutas med lite frivilligt skolarbete mitt i natten i form av filmning av musiktvåornas uppträdanden på Bergakungen inför premiären av The Hobbit. 
 
Jag har ovanligtvis en riktigt fullspäckad dag framför mig, och jag vågar knappt tänka på hur trött jag kommer vara i natt, men som tur är har jag specialschemadag imorgon - dvs; ingen skola för mig! 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback