Fredagstrött

För ett par veckor sedan. 
 
Nej, jag har inte blivit insnöad och dött i Sven, jag lovar. Enda anledningarna till min senaste tystnad är lathet och trötthet. Och möjligtvis min icke-existerande kreativitet.
 
Sen senast har jag varit på möte angående vårt årliga adventsläger, bakat pepparkakor med miniscouter, haft lång sovmorgon, haft femkamp och filmat på Liseberg med härliga klasskompisar och tränat handboll.
 
I morse var jag och mamma iväg på en liten roadtrip till Emmaus i jakt på utklädningskläder och sen dess har jag kollat på film och pysslat lite. Helt plötsligt fick jag kliande fingrar, och tog äntligen tag i dalahästen jag köpte för ett par år sedan. Så den är nu färdigtäljd, slipad och grundmålad. Resten får vänta ett tag till. Vad har ni gjort idag? 
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback