Crosses

Bättre bilder på örhängena jag hade igår. Födelsedagspresent från Erik, köpta på Glitter. 
 
Lite nytta har jag faktiskt fått gjort idag. Förutom städandet av garderoben plus det värsta i rummet så har jag varit ute och promenerat/powerwalkat i nästan en timme och städat i några lådor i min byrå.
Tanken var att jag skulle i väg till min pöjk ikväll men han fick annat för sig så istället blev jag hemma, vilket på sätt och vis var bra för pappa och Anna hade fixat en av mina favoriträtter till middag; lamm med rotfruktsgratäng och rödvinssås. 
Resten av kvällen ska jag slå in paket och kika på film. Vad gör ni ikväll? ♥

Kommentarer
sannie - fashion designer i London

Jag har brist på inspiration.. vilken kändis tycker du jag ska rita härnäst? ^_____^

2013-12-21 @ 21:28:18
URL: http://nattstad.se/sannies

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback