Igång med vanorna igen!


Hej sötisar! Jag lever! Efter 15 dagar utomlands, en natt hemma i min älskade säng, en natt på läger i Lysekil brevid min pojke och ett par dagar som jag bara tagit det lugnt hemma, samt firat en släkting, så är jag nu tillbaka! 
 
Jag har haft ett par grymma veckor, och ska passa på och njuta av den sista ledigheten innan skolan börjar om 12 dagar så bloggningen blir väl sisådär, men äsch, ni passar väl på och njuter också? Om ni fortfarande är lediga alltså..? 
 
Jag ska släpa mig ut och springa alldeles strax faktiskt. Jag är anmäld till Midnattsloppet här i Göteborg den 24 Augusti, dvs om mindre än två veckor, och jag har varit riktigt dålig på att träna i sommar så nu måste jag ta tag i det här. Någon mer än jag som ska springa Midnattsloppet i Göteborg? 
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback