America

nr 031 Depend / nr 306 cuzco Mavala / nr 624 baby blue IsaDora
 
Efter lite inspirationssurfande mitt i natten satte jag mig och skapade de här. Varken ränderna eller stjärnorna (påminn mig om att aldrig måla stjärnor med "fel" hand igen) blev särskilt bra, men på avstånd blev det ganska bra ändå. Jag måste dock köpa ett nytt vitt nagellack, mitt från Depend har verkligen gett upp. Dags att satsa på ett riktigt bra, med ordentlig kvalité?! 
 
Förresten, ni skulle sett mig när jag tog de här bilderna. Den med ränderna var inget problem, men de andra var riktigt knepiga att få till då alla möjliga fotografer i huset gått och lagt sig. Det slutade med att jag satt med kameran mellan knäna, ställde in tidutlösare och fokuserade med fel hand. Haha, jag skrattade nästan åt mig själv när jag tänkte på hur jag såg ut.. 
 

Kommentarer
Sofie

Grymma!! Och vad gör man inte för en bild hahah :)

2013-08-25 @ 18:20:27
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback