Lördagkväll

Idag har jag bara tagit det väldigt lugnt. Satt uppe väldigt sent inatt och kollade på en hel säsong av How I met your mother och käkade glass, vilket ledde till att jag gick upp sent. Åt god frukost och åkte sen in till stan för att träffa en bästis. 
Jag köpte en fin tygväska från Monki faktiskt. Jag får ta och visa den imorgon, tillsammans med lite annan shopping från den senaste tiden. 

Sen dess har jag bara tagit det lugnt och kollat runt lite efter sommarjobb på nätet. Jag fick inget jobb via kommunen i år, så måste leta själv. Inte särskilt roligt för mig som är socialt okompetent när det gäller sånt. Men äsch, det löser sig väl! 


Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback