Lördag

Idag väntar en händelselös dag. Ska ta tag i historiaplugg nu och senare ska jag pyssla med en skjorta samt dra ut på en joggingtur. Mormor och morfar är här idag för att hjälpa till med renoveringen av köket, så ikväll väntar antagligen middag med dem också! 
 
Förövrigt börjar det närma sig skola för min del igen. Och som vanligt är jag långt ifrån redo. Jag njuter verkligen av varje sekund jag är ledig, oavsett om jag träffar folk eller är ensam en hel dag. Längtar till sommarlovet! 
 
Vad ska ni hitta på idag? Berätta! ♥
Söt bild från långfredagen hos mina kusiner. ♥

Kommentarer
emelie borglin

Ja den är verkligen magisk! Dock säljs just denna inte längre utan det har kommit någon ny som är hårspray och värme skydd i en, mycket intresserad av att testa ;)

Men jag lovar BedHeads produkter gör dig inte besviken!!!

2013-04-07 @ 12:58:27
URL: http://nattstad.se/emelieborglin

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback