Fredag

Idag har solen lyst med sin närvaro och jag har njutit av varenda sekund. Vaknade hyfsat tidigt, åt god frukost och satte mig sen ute i solen på altanen i flera timmar. Så skönt att man kan sitta ute! ♥
 
Tänkte förresten sätta mig och redigera bilderna jag tog på min senaste shopping tidigare idag, men när jag kollade på dem ville jag bara slänga ut datorn genom fönstret. Pinsamt vad dåliga de var. 
Det var riktigt svårt att se i ljuset i mitt rum igår, det var så knepigt ljust mitt på dagen. Får ta och fota om det någon annan dag! 
 
 
Idag är förresten en knasig fredag, ingen vet varför. Här är ialla fall en bild från veckan. Finn ett fel och du får en kaka! ♥
 
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback