Weekend trip

Hello people! 
Tyst i helgen, ber om ursäkt för det! Jag åkte i väg till Bohus-Malmön tillsammans med släkten för att fira farmor och min kusin. Och jag hann inte fixa några tidsinställda, och väl där orkade/hann jag inte blogga. 
 
Hoppas att ni har haft en bra helg! Min har varit lite sisådär. Jag har blivit så fruktansvärt förkyld så jag har inte haft så mycket energi, annars har det varit bra! Jag kom hem för ett par timmar sedan och nu har jag satt på Raise your voice och tänkte fixa mina naglar. Det var ett bra tag sedan, men nu är jag lite smått taggad hihi! 
 

 
Jag är sugen på nagelstyling med flaggor, himla snyggt! 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback