Sensitive

Hejsan världen, jag lever fortfarande! 
Min blogg har sugit det senaste, och jag har verkligen ingen inspiration för tillfället - bara massa ångest blandad med lycka. Är mitt uppe i en känsloberg-och-dalbana och vet inte riktigt om jag ska dra i nödbromsen. 
Jag är glad för det mesta, men ibland då och då kan jag bli hur depp som helst utan anledning. Massa gamla tankar grötar runt i mitt huvud och ger mig huvudvärk och ångest. 
 
Annars mår jag bra! Jag har fått ett avbrott från verkligheten nu i helgen, och det behövdes. Längtar redan till nästa! 
 
 
Just keep your head up, and your middle finger even higher. 
Hoppas att ni inte tröttnar på mig, bloggningen är på G! Ge mig lite tid så kommer den, promise! Jag älskar ju trots allt att blogga! ♥
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback