Photoshop

Hejsan vänner! 
Inget bloggande på ett par dagar, jag vet! Sorry! Sitter mest med min Mac, och har inga bilder på den än så det känns inget roligt att blogga från den. SKA BÄTTRA MIG! :D
 
Hur som helst, på min nya älskling (dvs min mac) så är Photoshop installerat och idag fick vi i uppgift att göra en färgaffisch. Jag är verkligen inte van vid Photoshop och har fortfarande inte riktigt lärt mig allt, men det kommer nog snart! ;) 
 
Här är i alla fall slutresultatet, vad tycker ni? :)



Kommentarer
emma

as bra ju :D

Svar: tack hjärtat mitt! <3
Elin

2012-09-12 @ 12:39:44
URL: http://emmaoliviah.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback