Fina killar

Som nästan alla tonårstjejer så har även jag celebritycrushes. Den allra främsta är Taylor Lautner, men då mina vänner har hjärntvättat mig kan jag även räkna killarna i One Direction som medlemmar på listan över de finaste killarna.
 
Igårkväll, under våran myskväll, kollade vi på reprisen av MTW VMA. Och den var helt otrolig. Inte bara för att vi ett x-antal gånger fick se favvokillarna i 1D utan gänget från The Twilight Saga var där för att presentera Breaking Dawn part II's officiella trailer. Och då var Taylor där! Herre vilken hjärtattack jag fick, blir helt varm när jag honom hihi! ;)
 
 Favvokillarna. ♥

Kommentarer
emma

Svar: hihi tack hjärtat! Köpte det i somras på H&M <3

2012-09-09 @ 18:19:11
URL: http://emmaoliviah.blogg.se

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback