Tisdag & kaos

Hej hallå! 
Nu har jag kollat på Breaking Dawn part II! Jag gjorde det igår, tillsammans med ett gäng på sju, fina tjejer.
Det blev en sen kväll och en tidig morgon idag. Jag mådde inte så bra när jag vaknade, och plus det hade jag ett stort munsår - inte kul! Därefter väntade en muntlig redovisning, som jag inte riktigt var redo för. Själva redovisningen var skriven, men jag hade inte övat någonting på det. Inte så bra... Hatar redovisningar ungefär lika mycket som jag hatar utvecklingssamtal. Och självklart hade jag utvecklingssamtal idag... 
 
Kände för att skriva av mig lite, den här dagen suger. Hoppas eran är bättre, puss!
bild från min instagram; eliinkarlsson
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback