Nejmen titta, jag lever!

Jag förstår inte vad som hände med bloggningen.. Helt plötsligt fanns det ingen ork. Hur som helst har jag inte haft något att skriva om ändå. Har bara pluggat, solat.. Pluggat lite mer. Ja, det är väl min vecka så här långt. Har haft två prov som jag roat med mig att plugga till. Finns roligare saker att göra, men nu kan jag ägna mig åt att tänka den roliga tanken att det är inga mer prov i nian - TJOHO!


Hur som helst, idag var det lång dag i plugget. Med fysikprov som sista lektion. Sen blev det hem för lite käk och uppfräschning innan jag drog iväg för att köpa en liten present till en speciell kvinna. Denna kvinna ska inte få present för att det är hennes födelsedag, och det är massor av andra kvinnor som firas då. Någon som vet?





Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback