Partille Cup 2012

 
Om ni inte visste det, så pågår Partille Cup just nu. Jag har dock missat en del, då jobbet kommit i första hand. Men nu när jobbet är slut kan jag fokusera helt (om det inte vore för min hemska förkylning) på spelandet och allt gött folk! 
Imorgon är det dags för tredje matchen för min del, och det ska bli spännande. Är riktigt taggad! Tjejerna har varit grymma hitills, och klarat sig bra utan mig. 97-tjejernas målvakt har hoppat in när jag inte kunnat, som tur är. Lollo, andra målvakten i vårat lag, är född 95 och får inte spela med oss. Men nu är jag redo! ;-)
 
Världens bästa bjurslätt! ♥
 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback