Lördag 14 Juli

Hej, och godmorgon! 
 
Jag har i och för sig inte vaknat nyligen, men kom inte upp förrän vid elva. Pappa hade bjudit in till grillkväll igår, och min kära bror och hans flickvän var här, och det var även Annas döttrar, plus pojkvännen till en av dem. Dessutom var storebrors lilla valp med, Dante. Mysigt! 
Det blev massa grillat och tillbehör, så det var gott! Men det blev sent. De sista gick vid halv två, och då jag gått upp så tidigt på morgonen var jag hur trött som helst. Jag slocknade så fort jag la huvudet på kudden, haha!
 
Fina Dante, bild lånad från Mickis blogg om honom.
 
Idag är det ännu mer packning som gäller. Det blev inte så mycket sådant sist. Har mest planerat vad som ska med. Så nu planerar jag att plocka fram det mesta och se vad som behöver hämtas hos mamma. Sen ska jag fixa några tidsinställda inlägg och möjligtvis dra ut och springa en snabbis. 
 
Hörs senare!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback