Kvällsfix

Hej igen alla fina! 
Nu börjar packningen inför lägret bli klar, men det är en del kvar. Har trots allt en del tid kvar. Imon kommer en kompis hit och hjälper mig också. Det är nämligen temaläger, och jag behöver lite olika kostymer. Han ska spela liknande roller, så vi får hjälpa varann! :) 
 
Nu tänker jag dock lägga det här åt sidan och bara ta det lugnt ikväll. Har precis käkat grillat med nyplockade kantareller och kikat lite på Sommarkrysset, men nu tänkte jag sätta på en film och fota lite second hand kläder jag fått i veckan. På tal om det, jag har en hel hög med andra bilder på kläder som jag fick för ett tag sedan, som jag fortfarande inte visat. Får väl ta och tidsinställa ett par inlägg med kläder, har blivit en del nytt det senaste.  
 
Från en sak till en annan, det här är en av mammas alla tusen rosor som hon har i trädgården. Oredigerad bild.

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback