En dag att packa

Hej alla fina!
Vaknade hyfsat sent idag, första dagen sen jag slutade jobba som jag vaknade senare än halv tio. Riktigt gött, haha! Blev gofrukost framför ett gammalt avsnitt av America's next topmodel. Sen dess har jag hängt lite på rummet, fixat med Spotify och städat lite smått. Vilket jag ska fortsätta med, plus att packa. 
 
Nästa vecka blir det ett par dagars boende på en camping i Varberg, om jag minns rätt. Sedan blir det läger en vecka med bästa kåmpisarna. Mys! Så det blir massa packning idag som gäller. Ska även försöka planera in massa trevliga tidsinställda inlägg som dyker upp när jag är borta. 
Puss på er!
 
 
Bara så ni vet, jag är så farlig som jag ser ut. Och nej, tyvärr är dipdyen inte äkta.

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback