Fredagkväll

Christmas-snow-untouched-winter-favim.com-285480_large
Trodde aldrig att det skulle hända, men jag sitter faktiskt och pluggar en fredagkväll.
Gör färdigt det sista på både min SO-uppgift om Första Världskriget och en gymnastikuppgrift.
Käkade tacos för ett par timmar sedan. Måste erkänna att det var inte det roligaste jag gjort. Var och spännde, och satte in gummisnoddar, min tandställning imorse och smärtan i min mun går inte ens att stilla med värktabletter.
Blev lite glass för att trösta mig, mumma!
Nu måste jag fortsätta pluggandet, ska bara ner och göra mig en kopp te först!
Sov sött ni fina!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback