Äntligen fredag!

Hej hallå! 
Det är en besviken och nervös Elin som sitter i skolkorridoren och väntar på att gå in på engelskalektionen. 
Besviken för att jag hade historieprov alldeles nyss, som faktiskt aldrig kunde gått sämre. Jag har helt fokuserat på annat under de senaste veckorna och därför inte pluggat alls till provet. Som tur är så är våran lärare lite speciell, så jag får en ny chans på måndag! 
 
Nervös är jag för att jag om sådär fem minuter ska in och ha en redovisning på engelska! Hatar redovisningar ju! Och hatar att prata engelska inför folk så det är ingen bra kombo! 
 
Håll tummarna för mig, okey?! 
jag idag!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår innan du går så blir jag glad!

Vad heter du?
Är du här ofta?

Vad är din mailadress? Den stannar hos mig.

Har du också en blogg?

Din kommentar:

Trackback